čtvrtek 16. listopadu 2017

Winter Fairy Tale

Tak jsem tu finally s dalším článkem! Mami promiň, ale fakt na to nebyl čas jindy. 
já, Juli, Kiki, Lenka, Elyia

Minulou neděli, pardon předminulou- jsme byly s Julie bruslit. Nevim co to se mnou Innsbruck dělá, ale tady prostě začínám mít ráda (a začínám reálně dělat) hrozně moc sportů. Bruslení v Česku? Noooo. Plavání v Česku? Nooo. A tady? Everyday.

Kdybyste sem někdo zas někdy jeli, tak mi prosím přivezte brusle. Protože jinak si je musim za 4eura půjčovat.

Už přesně nevim, co tohle bylo za den. Ale evidentně to tady v Innsbrucku funguje tak, že jednou za měsíc (?) je možnost dát starej nábytek a prostě všechny krámy a bordel na ulici, a město to odklidí. Takže když jsme šli večer do baru (Marshi), tak cestou zpátky jsem objevila tuhle bóžo stoličku. A máme novou stoličku do koupelny.

Celý předminulý týden jsem tak trochu proflákala ale proflákala učením! Na pátek jsme měli první zkoušku a tak jsme se s Juli pořádně učily. A šlo nám to. Nebudu vás napínat, dostala jsem 1. 

Učily a vařily společně. Jsme dobrá dvojka.

moje beach wave po speciálnim spreji, co mi dala Pauline. Vidíte ten rozdíl? 

Stejnej gauč, jiný ponožky.

"vtípek", teď už vim, že  tohle neznamená, že tam mají polívku

skating spoty na náměstí

Teď přeskočim TAT víkend, na to bude samotnej článek s hezu fotkama.

V pondělí jsme vyrazili s Markét a Maziejem do bazénu. Tenhle je asi tak 40minut pěšky od kolejí, sněžilo! Pak už míň a pak jen pršelo. Ale stálo to za to. Bazén měl i možnost venkovního plavání v divoký řece a vířivku. Oh jé. Bufet měl zavřeno, takže nebyl žádnej párek v rohlíku.

V úterý jsem jela na Stubai. Je to sice nezvyk, protože normálně jezdim v sobotu, že, jak víme, ale v úterý jsem neměla žádnou školu a mělo být úplně krásně. A taky že bylo! Tuna novýho sněhu, slunce a žádný lidi. Nadšení.


tohle prostě chceš


Ve středu jsme s holkama vyrazily na Sattelberg kousek za hranicema s Itálií. Jely jsme vlakem 7:45, abychom to všechno stihly a uhmmm to bylo tak výborný! 1) hrozná sranda 2) počasí 3) výhledy 4) sníh. Jakože fakt hodně sněhu. Tolik sněhu jsem nečekala. Brodily jsme se skoro po kolena, cesta tam logicky žádná nebyla. Až na vrchol jsme nedošly, protože Lenka zkoumala sníh a odhadla to na lavinový nebezpečí. A kdybyste to nevěděli, tak není dobrej nápad mávat na helikoptéru v horách. Mohli by si třeba myslet, že potřebujte pomoc nebo tak. 
Eliya. Ona byla tak roztomilá! A tak nadšená. V Izraeli prostě tolik sněhu nemaj. Nemaj tam žádnej.




vidíte ty třpytky?







1 komentář:

  1. <3 nádhera! Nikdy bych nevěřila, že Erasmus v Rakousku bude tak atraktivní!

    OdpovědětVymazat

Innsbruck analog