čtvrtek 16. listopadu 2017

TAT je INN

Aaa tak to zvládly! Přijely za mnou! Tolik jsem se na ně těšila, moje instatní štěstí :)
To je tak skvělý si uvědomit, že je tu někdo, kdo je ochotnej za váma dojet takovou dálku, zaplatit takový peníze, a za dva dny jet zase domů jen kvůli tomu, aby vás viděl. Děkuju za to že jste <33
Už jsem to psala k jinejm fotkám, ale fakt best besties in the world. 
TAT víkend začal v pátek. Pro holky asi tak 5, kdy konečně opustily Prahu a vydaly se směr Österreich! Praho, proč jsi vždycky tak zacpaná, když to nejmíň potřebujem?
Tak se stalo, že dorazily do Innsbrucku asi až v půl 12, totálně vyřízený po celym dnu v práci a v autě, takže pátek už se nikam nešlo (teda já šla, ale o tom tenhle článek neni.)
kavárenský povalečky

#haeppinest

Daly jsme si srazík ráno v 9:30 v kavárně haeppinest. Předtím jsem tam nikdy nebyla, ale vždycky jsem se tam chtěla podívat. A bylo to taaaaak krásňoučký uvnitř. Ještě teď jsem z tý atmosféry nadšená. Asi to nebylo jen tou kavárnou, ale prostě všim dohromady, TAT znova spolu a tak. 

Po snídani jsem holky vzala na malou procházku po Innsbrucku. Centrum Innsbrucku je fakt malý, takže jsme to stihly poměrně rychle, ale poctivě!


That's me!

Zlatá stříška a zlatý český holky!
Terky první a druhej manža. Sorry Míšo.

Annasaule
Slavnostní oblouk, který je z jedný strany veselej a z druhý smutnej. Ale nikdy nevim která je která.


skejtový námko





"Lenonova zeď"

"Holky podívejte tamhle"
"Co? Co tam je? Kde? .............. Aha, tyvoleeeeeeeeee" 
Jo, ty hory jsou tu tak velký a tak blízko :D
Vylezly nám ale až těsně před polednem, předtim čekaly skrytý v mlze.

Tohle místo je asi nejvíc fotogenický místo na světě. Je to kousek od Bergiselu, skokanskýho můstku, to prostě bylo must-do, must-see.

must-instagram everything:D

Děkujeme pánovi, který nás následně vyfotit na polaroid <3 (Fotku jsem si nechala já, pardon :D)

Po vyčerpávajícím dopolku jsme se šly jen rychle najíst do McD, nakoupit do Primarku, což byla největší chyba našeho života, protože tam byla asi tak miliarda lidí. Pak rychle na kolej, vzala jsem si věci na přespání a šlo se k holkám na byt. Šlo se asi tak půl hodiny a já už byla hrozně unavená, takže když jsme došly, daly jsme si jen jeden velkej odpočinek. Což byla chyba, protože mi nedošlo, že je sobota a obchody tu zavírají dřív. Třeba tak v 6. Takže jsme na noc zůstaly bez jídla a bez pití. No nic. Pro jídlo jsme se stavily na kolej, ale pití tam už žádný nebylo. A tak jsme holt musely vyrazit do barů, což jsme stejně plánovaly. 

1) Kater Noster. Hrozná hipsteřina. Ale hipsterství je tu asi v módě. Nebo aspoň v sobotu večer. Byl tady úplně každej, totálně narváno a my byly lucky enough to zabrat si poslední volnej stoleček, co se zrovna uvolnil. 
2) Limmerick's. Nejstylovější irská hospoda. Asi si tohle myslí celej Innsbruck, protože opět byla úplna narvaná a my měly opět štěstí si vyhlídnout supe místečko. 

3) Moustache. Do třetice všeho dobrého, Moustache byl nejlepší! Doporučuju všema třiceti.

Neděle začala mnohem pomaleji. Byt jsme opouštěly až v 11 s tím, že půjdem na brunch. Aha, Brunch za 27 euro, really?? Nope. Tak jsme šly zase zpátky k autu a jely, vy víte kam. Haeppinest ofc! Dala jsem si pořádnou sníďu + dortík, ojojoj. A pak jsme autem vyrazily na Seegrube, jaká škoda, že nejezdila lanovka :( A jaká škoda, že zrovna na tom místě, kde je vyhlídka byla hrozná mlha! Neviděly jsme nic:D 
Naštěstí ze Stadtturmu už jsme něco viděly, celý Innsbruck jako na dlani.




hodně cool schodiště.



A pak už jen poslední rozloučení s městem a hurá domů. :((((



Photoshooting.


 Taky jsem chtěla takovou pěknou fotku jako má Týnka. No. Almost.







Dom<3



 Tohle je největší top všech topů!! :D #meangirls

 ahoj podzime! Tak zas někdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog