pondělí 6. listopadu 2017

5. týden

Jak ten čas letí, když se člověk dobře baví! (To by asi mohlo být motto celýho erasmu).

Protože naopak, když se tu nudim, ty dny mi přijdou nekonečný. A jo, už se mi to tu párkrát stalo. Co dělat, když člověk nemá školu a venku prší? Co dělaj za takový situaci normální lidi v Praze? Většinou jsou prostě doma a dělaj něco, co zrovna dělat musej. Ale já tu nemusim dělat nic! Takže se jen strašně flákám a ten den většinou za nic nestojí (dokoukala jsem novou sérii South Parku, to bylo celkem worthy:D).

Zpět k týdennímu schedule:

Úterý byl halloween. Oujé. Můj milý halloween. Byla jsem poctivě připravená, Sněhurka as always. Ale nebylo to vončo. Nebyla to prostě klasická halloween party, na kterou jsem za posledních 7 let byla zvyklá. Prostě si lidi namalovali obličej jako smrtky (v lepším případě) nebo prostě neměli vůbec nic. Dovolím si trochu malý nepodstatný hejt, ale prostě halloween neni o strašidelnejch maskách, škoda že to pochopili jen dva lidi - Kristian, kterej šel v Playboy županu za Hugh Hefnera a Anton, kterej šel za "life gives you lemons", vlastně tři-  ještě Leo, kterej šel za chudýho studenta, což ale nebyla moc maska, ale jen pravda.
Konec hejtu.

To samozřejmě ale neznamená, že bych si ten halloween neužila, jen byl jinej. Nejlepší část byla ofc preparty u nás na dormu, kde všechny ty halloween makeupy vznikaly.
Hlavní party byla v 6020, ale prostě to byl jen bar plnej lidí. Což vlastně bylo super, protože jsme se tam zas potkali s tolika lidma.
Na skok jsem se dostala i do Hofgarten, ale tam to bylo klasicky zas úplně strašný a tak jsme se ještě rádi vrátili do 6020.

Dobrá věc na halloweenu je ta, že je pak další den volno, takže člověk nemusel jít brzo spát, a proto taky ani nešel. Ze 6020 jsme šli ještě do 2 klubů co máme tady pod kolejema (konečně jsem se tam odvážila!), tam bylo lidí ještě víc, asi tak tolik, že jsme museli čekat frontu na vstup (to se mi ještě nikde nestalo), a když jsme se konečně dostali dovnitř, tak to vypadalo asi jako v metru v pondělí 7:30 ráno. Máte jistotu, že i když byste neudrželi rovnováhu, tak nespadnete, protože prostě neni kam.

Středa poté byla hodně odpočinková, hodně lenivá. Jedinej bod co stojí za zmínku, je že jsme si domluvili (po úspěšném zhlédnutí celý sérky Stranger Things), že ve stejný skupině budem pokračovat s National Movie Nights. Odstartovala to Belgie. Vážně nevim proč Leo vybral ten nejvíc nejdivnější film ever. https://www.csfd.cz/film/46685-man-bites-dog/

Ve čtvrtek jsem měla školu a po škole jsme šly plavat s Markét a Pauline. Sice jsem se měla připravovat na páteční debatu na téma Brexit, ale neudělala jsem to, protože se mi tak strašně moc nechtělo, a pak jsem z toho byla akorát ve stresu, že zas budem nejhorší. No, když jsem se vrátila z bazénu, tak jsme si rovnou dali další díl Movie Nights. Italian movie, https://www.csfd.cz/film/68853-tri-muzi-a-noha/komentare/, asi italskej humor, protože jsem to taky moc nedávala.

V pátek jsem měla školu od rána do večera, jen s přestávkou na oběd, která byla skvěle využitá s Market na střeše.
Večer jsem šla brzo spát, protože víte co, Stubai v 7 ráno volá!

A taky že volal, zatim asi nejlepší skiing day <3 Ikdyž jsme hned při první jízdě skoro ztratili Pauline, protože jsme ji ujely a ji srazil nějakej snowboardista a my na ní asi 30 minut čekaly dole.. Ale jinak všechno super! Prostě bájo.  Večer jsme samozřejmě měly velký plány jak někam půjdem, ale znáte to... Nope.

V neděli jsme obnovily tak trošku tradici snídaniček. Já se hned po snídani rozhodla vařit, což nevim jak mě napadlo, ale smažila jsem si cizrnový placičky. Jsem na sebe tak pyšná, že jsem to vydržela celý. Po třetí placičce jsem to chtěla vzdát, vylejt všechno těsto do dřezu a už se do kuchyně nikdy nevrátit. Protože ty placičky vůbec neměly tvar placiček! Proč jsem tak špatná ve vaření a ve všem? No ale pak jsem začala pociťovat ten progres, placičky už držely tvar, byly kulatý, šly mi líp obracet a byly tak akorát osmažený. No nebudu lhát, stejně jsem měla radost, když už to bylo za mnou a vim, že zas pěkne dlouho nic smažit nebudu.
Odpolko jsme se s Juli vydaly na zimní stadion si zabruslit. Nečekala jsem, že to bude taková sranda! Proč nechodim bruslit častejc, když už i dokonce mám brusle? Hrozně sme se nasmály a užily si to, a taky nám to dalo celkem zabrat, protože mě dneska z toho bolí nohy a záda.

Dneska ráno jsme se s Juli dopoledne učili na naši páteční zkoušku a pak společně vařili dýňovou polívku. A odpoledne jdeme nakupovat. To je zábava co?

Večer máme možná takovej menší gluhwein sraz (gluhwein se stal skoro nejdůležitějším nápojem tady) u vánočního stromečku pod Goldenes Dachl (ano správně, už tu mají vánočné stromeček!!). Tak uvidíme, snad nebude pršet.

A zítra možná na Stubai? Dneska napadlo prý metr sněhu, tak proč ne :D






vidíte ty "skokánky" v pozadí? Tak to je Stubai Zoo. Tyhle skokánky mají třeba 15 metrů na výšku:D 

happy kids



Pauline, Markét, já

můj hejt na rakouský Hofer a na zkaždený mandarinky

a moje první sklenice, kterou jsem tu získala legálně

Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog