čtvrtek 1. února 2018

Tak jsme tady zas

Well, tak naposled jsem psala před hodně dlouhou dobou. Kde jsou ty časy, kdy jsem si mohla lyžovat každý den. 
Týden poté jsem celý strávila ve škole, na zkouškách, ve městě a tak. Šlo to, ale please take me back to the mountains. 
V pátek jsem měla ráno zkoušku, což byla disaster, protože jsem si celou dobu myslela, že je to open source a že materialy budou provided by MCI, but well... nebyly. A to se zkouška píše špatně, když se celou spolíháte na to, že můžete používat slidy a předpisy. 
Ale nevadí. 

V poledne byla na MCI velká akce- přednáška Václava Klause. Bylo to hodně zajímavý, hlavně proto, že Klaus má 100% odlišný názory než většina ostatních akademiků. Ty jeho názory nedávaly moc smysl a člověk se fakt musel často smát. Ale cenim na něm, že si za tim stojí a že ho to baví se se všema dohadovat.
Pak jsem se ještě vracela do školy na předmět International Product Liability, což mě fakt bavilo (a tak mě i mrzelo že jsem část zameškala kvůli tý přednášce). A po škole rovnou do iglů, protože poslední lanovka na party jela v 7. A my jsme ji stihli! Wohoo. A taky jsme toho stihli celkem dost vypít předem, protože kupovat si drinky na nejvíc exkluzivní party, kam se dá dostat jen lanovkou, ve 2500 m nad mořem je trochu nad moje finanční síly. 

Sobota po byla náročná a asi i celkem zabitá. Nemám o ní žádný záznam ani  v mobilu, v kalendáři ani v hlavě.
Ale neděla byla toptop. Jeli jsme do Kitzbühelu na World Cup Skiing. To je tak, když dreams come true. Lyžování je jeden z mála sportů, kterej mě baví sledovat v televizi a Kitzbühel je asi nejznámější závod světa. A já tam byla. Whaaat. Bylo to mega velký a mega dobrý.
Na sladkou tečku na závěr toho super dnu jsme šli do Machette burrito kartelu na total výborný burrito (veg ofc). A věděli jste že, koriandr se anglicky řekne cilantro? 

just regular view at Anna Saule and Nordkette <3

for sale, nikdo je nechce, warrum nicht?!

dobrej výhled z posledního patra

výtah přímo do obýváku

Učim se kamarádit s Klausem, zatim mi to nejde, řekněte mi až to půjde.

Iglůů


CLoud 9

Hannekhan race, šílený.





Arnold tam byl se mnou!

V pondělí jsme se s Hansem a Lucasem rozhodli vyzkoušet Patscherkofel, což je ski resort, kam jezdí MHD. Takovej Ještěd prostě. Jen trochu lepší. 
pow pow pow



nejezdíme freeridy mami, jen trochu. 

Bar 360, nejvyšší spot Innsbrucku, nejlepší výhled z města, rozhledna zadarmo


Kühtaiii, ráj'








čekat si na západ slunce na sjezdovce, proč ne








moje největší radost. Jo jsou fakt velký, 168 cm. 
Jsem na sebe pyšná, že jsem si je nakonec byla schopná vybrat a koupit v rakousku <3

Sára miluje krabice.

KDyž máte v 7:30 zkoušku ve škole a v 9:00 jedete na Stubai





a ze stubaie rovnou na iglů party s timhle výhledem 

Sáry půlka pokoje

Sáry půlka pokoje za 20 vteřiny od minulý fotky. Not bad. 

Mnichov bejby'


Moje první volby v zahraničí.

na památku pane Zeman. Škoda že nemůžete zůstat jen v našich srdích ale zůstávate nadále i na hradě. Snažila jsem se. Vše za co jsme bojovali bylo ztraceno. Ale poprvdě, výsldky mě nepřekvapil, Drahošova jediná kvalita bylo to, že to neni Zeman. Aspoň pro mě. A podle i pro ostatní. Smutný. 

naučila jsem Sáru, co v češtině znamená děvka

Rathaus v Mnichově




Sáruška moja! Vstala se mnou na 9, abychom stihli Flixxbus, čehož si strašně vážim, protože je to Španělka, která dokáže spát do 12 a vážim si toho o to víc, protože v pátek byla na párty a i tak mě v tom nenechala jela se mnou! Asi bych byla hrozně naštvaná z toho, že jsem vyhodila 20 euro za cestu do tak hnusnýho města jako je Mnichov (pardon neni tak hnusný, ale protě compared to Innsbruck je všechno hnusný), ale takhle to byl moc pěknej výlet <3 Danke.

V neděli jsme vyrazily s Markét do Seefeldu, jen na takovou pohodičku. Miluju jak pokaždý objevvíme novou sjezdovku, kterou si hrozně zamilujeme a pak objevíme další a další a další a nemůžem se rozhodnout která je nejvíc,



No a teď přichází to hlavní - St. Anton:
St. Anton je něco neskutečnýho. Tak obří středisko jsem ještě nepotkala. 500km sjezdovek, miliarda barů, hospod, všeho a hlavně LIDÍ. To fakt existuje tolik lyžařů???

No ale ty výhledy.. nemohla jsem přestat fotit. Ale stejně, to se nedá vyfotit, to se musí zažít. 




A Z U R O



mají luxusní i zrcadla na záchodech..





Hansova fotka na rozloučenou

držák na lyže v gondole. novinka.

A apre ski na St. Antonu je jedna kapitola sama pro sebe. To je taky něco neskutečnýho. To neni jen tak si dát pivko a zpívat si písničky. to je prostě regulérní party. Šílený.
Taky jsme si to samozřejmě jako pořádnou party užili. A ujel nám vlak, Takže jsme museli hodinu čekat na nádraží. A Lucas si to užíval až tak moc, že nebyl schopnej sjet z posledního baru k dolní stanici lanovky. Pořád padal, a samozřejmě mu pokaždý vypla i lyže a popravdě je docela těžký někoho stavět na lyže, držet ho, aby znova nespad a ještě se mu snažit zacvaknout lyže. No, nějak jsme to zvládli (ikdyž nám právě kvůli tomu ujel vlak). 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog