sobota 9. prosince 2017

Vánoce jsou skoro tady!

Ve středu jsem úspěšně odprezentovala můj příspěvek na německý konverzaci, nebylo to zas tak hrozný, ne že bych se nějak líp naučila německy, ale je fakt, že už se tolik nebojim a snažim se mluvit německy kdykoliv to jde. A  někdy to neni asi úplně fajne, protože mi lidi odpovídají v angličtině, ale já se nedám!

Po němčině jsme šly s Potatoe girls rovnou na vodnici do nový čajovny. Která asi nebyla tak úplně čajovna, ale bylo to tam moc útulný. Provozní byl Syřan, kterej žil 15 let na Slovensku, warrum nicht, takže jsme si i hezky popovídali slovensky!
Po zavíračce jsme si šli ještě na chvíli sednout do Galway. Chtěli jsme litevský kamarádce z Portugalska ukázat, že erasmus v Innsbrucku je skoro tak dobrej jako v Portu. No moc nám nevěřila, nestihla ani rozmrznout.

Ve čtvrtek jsme přes den dodělávaly naši skvělou prezentaci na EU ehtichs o afirmativní akci a myslim, že se nám fakt povedla. Večer jsme šli na ESN movie night, což byla největší chyba. Nejenomže tam nebyli žádný lidi, ale ani ten film jim nefungoval.



moje novýýý brýle
V pátek jsme měli celej den školu a poslouchali prezentace ostatních na téme EU and ethics. Nevim moc co má společnýho nelegální migrace v USA s EU, ale to neni moje práce abych soudila cizí prezentace, naštěstí.

No a večír, večír přijel Vašík s Péťou. A přivezli mi, klasicky, zase strašně moc věcí. Což je super, mám se tu jak v bavlnce. Ten den byla u nás na kolejích International Dinner Party a tak jsem se krásně blejskla svíčkovou jako od maminky, která ve skutečnosti od maminky vážně byla. A byla výýýborná. Mňami.



Spát jsme šli celkem brzo, protože nás ráno čekalo- jak jinak- lyžování. Ještěže jsme vyjeli tak brzo! Kdyby to někoho zajímalo, tak většina středisek otvírá až v 9 hodin, nenenechte se zmást a nepropadejte panice, když do střediska dorazíte v 8:35 a ono to vypadá, jakože sezona nebude ještě nejmín tak měsíc. Trochu nás to vystreslo, no ale zvládli jsme to, sice jsme si dali takovou menší zajížďku, ale pak celý den lyžování stál za to!!
snídaně

"svačinka"










V neděli jsem jim naplánovala Stadtführung, na obědě jsme byli v Indigu, došli jsme až na Bergisel a já se poprvý podívala až nahoru. Jo těch 7 euro za to asi stojí. A platil Vašík, takžeeee.
Večer jsme měli v plánu hospody, ale trochu z toho sešlo, protože jsme nečekali, jak budem po tom celym dni venku vymrzlý a unavený, udělali jsme si véču a jen na chvíli si šli sednou do galway  na jedno pivo a jedno kafe cibulový brambůrky. :D

V pondělí byl odjížděcí den, chtěli jsme jít na lyže, aspoň dopolko, ale sněžilo i v Innsbrucku <3, takže by to na lyžích vážně nemělo cenu.Vyjeli jsme si na Schloss Ambras, což byla největší pohádka, celou dobu jsem si musela zpívat TOHLE, protože to k tomu prostě sedělo.

Z Ambrasu jsme jeli rovnou do Wattens do muzea Swarowski a to bylo taky jedno velký woooow. Vstup sice 20 euro, ale myslim, že i Vaškovi se to líbilo. ROzhodně to nebylo muzeum o špercích. A super věc byla, že jsme si dali sraz s Giuormem, kterej ve Swarowski pracuje a strávil s náma asi hodinu- z toho půlku času jsme strávili ve Spileturmu, což bylo nejlepší krytá prolejzačka na světě.

Čas ale nějak hrozně rychle utíkal a tak jsme stihli akorát nakoupit jídlo na cestu zpět a museli vyrazit zase domůůů. Ale snad se jim tu líbilo. A víc se snad dočtete u Péti na blogu, protože mi to slíbila!! :D
my indigo



sladěný





vánoční pivo

vánoční výhled

Schloss Ambrass


princezna

hairy man




Swarowski


jen 25.000 euro



Já sem pak v Innsbrucku pokračovala na Krampuslauf, takovej mini lauf, ale myslim že mi to stačilo, všechny tři jsme se fakt bály :D A to jsme si myslely jaký jsme hrdinky. Rovnou z Krampuslaufu jsme šli na další International dinner party, která se přehoupla v poměrně hezu party! A bylo tam hodně jídla, takže paráda.
¨



V úterý jsem měla jít lyžovat, ale nějak mi nebylo dobře a tak jsem se šetřila na středu. A ušetřila jsem se dobře, protože středa byla naprosto bezchybná! Sluníčko, teplo, žádný lidi.





Ve čtvrtek jsem měla celý den školu a hned po škole jsme šli s Agatou, Ievou a Maziejem na vánoční pivo (teď už vim, že happy hours platí na VŠECHNY piva 8)) a pak na chvíli mrknout na Krampuse na náměstí.  Dlouho jsem se ale nezdržela, protože od půl 9 byla naplánovaná večeře na kolejích a já měla v plánu udělat bramborový salát. Brambory (2 kg!) jsem si naštěstí uvařila a nakrájela den předem, takže to neměl být vůbec žádný problém, ale... byl. Brambory mi zplesnivěly. jakto? proč? Proooč? No, skoro jsem to vzdala, protože jsem si s tim dala fakt hodně práce, ale nakonec mi ostatní pomohli rychle uvařit, oloupat, nakrájet a vychladit další dvě kila brambor, zamíchala jsem k tomu zeleninku, hrášek, majonezu  a bylo to moc mňam.


salátek


V pátek jsem byli s Juli na vánočních nákupech a zas tak moc vánočních věcí jsem nekoupila, vlastně asi taK 2 dárky. No nic, vůbec nevim jak to budu řešit, letošní vánoce asi budou chudý.

Dneska jsme měli jet zas lyžovat, ale ráno se mi udělalo ječný zrno a tak jsem nikam nejela. Jsem doma, píšu tenhle blog a asi bych měla psát i report do školy, ale vůbec se mi nechce :(
Mikuláš!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog