neděle 4. března 2018

Článek na rozloučenou.



Fotky jsou bez komentáře. Jen pro moji vzpomínku. 




Jak jsme se strašně přejedli a pak se cítili high po dvou kilech sushi (a cibulovejch kroužků :D <3)



Janča mi přijela <3 A objevily jsme nejlepší restošku

Tajná narozková party, která skoro ani nestála za ten všechen stres. Kecám, byla to nejlepší party evr.

<3 happy bday girl


ptáčci hlavně!




vzkaz pro Hanse

na party v lyžařskym, warrum nicht. Díky Eliyo za snowboard <3


blue chip tonight? 

sexy Sara <3

Ieva ditato





bye loves :(


jak mě nechtěli pustit do baru kvůli dresscodu



Leo's leaving party

na Stubai s kocovinou














Sara's leaving party :((

still fresh







Bylo hnusně, tak jsme šli do hospody no. A vyplatilo se!! :D


























smutek



welcome party

radost, vděčnost!

BACK HOME
Díky Innsbrucku, byl jsi nepředstavitelně lepší než jsem čekala. A je mi líto, že jsi skončil. Když píšu forever #innlove, neni to jen hashatag je to pravda pravdoucí. Tolik super věcí co se stalo, lidí co jsme poznala. Achjo, je mi z toho smutno, že to končí a zároveň jsem tak strašně štastná za to všechno, co mi Evropská unie umožnila. (politiciká agitace).

Jestli někdo někdy přemýšlíte, jestli jet na erasmus, panebožeeee, jeďte!! Neni nic jasnějšího. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog