středa 29. listopadu 2017

6+7.týden

Tak si to shrňme. 
Co se dělo zybtek 6.týdne.

Ve středu večer proběhla Represent your country Party. A myslím, že se nám reprezentace celkem povedla. Měly jsme namalovaný český vlajky, já měla červenou sukýnku no a prostě jsme vypadaly krásně slovansky. 


Ve čtvrtek jsem naštěstí nic dělat nemusela a tak jsem nic nedělala. Jen večer se šlo na koleje slavit Maziejovi narozky. Oslava byla na terase. Venku bylo asi -5 stupňů. Ale to je prostě v Innsbrucku normálka. Přijela Markét ségra a ta z toho byla trochu nešťastná, protože fakt hodně mrzla, my ne, my už jsme zvyklý. Z oslavy jsme odcházely brzo, abychom ještě Kačce ukázaly Galway Bay, byl čtvrtek a tak tam byl Open Mic. A já si zahrála podruhý na open micu. Tentokrát na kytaru (což byl trošku problém, protože přece jen je asi tak 100x větší a má dost jiný akordy), ale nějak sem to zvládla. 
V pátek jsem měla celý den školu a večer jsem měla sraz s Ládikem a jeho kamarádama na jejich airbnb bytě. Je to celkem sranda, že tu každej týden mám někoho z Roudnice :D

V sobotu jak jinak než Stubai, klasicky. A večer? Dělali jsme něco večer? To už nevim. 
V neděli si jen pamatuju, že jsme šli bruslit na venkovní bruslení. Jely jsme s Ievou na kole a bylo to to nejlepší rozhodnutí, protože jsme na stadioně byly asi tak za 5 minut. 




Na pondělí jsme měli naplánováno jít do čajovny, protože v pondělky mají akci vodnice za 8euro. Jak jsme zjistily, nebyla to úplně čajovna, ale prostě shisha bar. Nebo spíš jen bar, kde měli i vodnice. Tak hrozný místo už jsem dlouho neviděla, ale aspoň jsme si trochu oživily znalosti v tom, co je vlastně rakouskej hiphop.  S Juli a Agate jsme se pak ještě stavily na jedno pivo do 6020, kde zrovna náhodou byl nějakej koncert, tak to bylo moc příjemný :)

Ve středu jsem měla školu od 1 až do 8, což bylo celkem náročný, ale zvládla jsem to a pak jsem i zvládla jít na pivo do Limmericku, ikdyž jsme si strašně přáli objevit nějakou novou hospodu, ale prostě to nešlo. 

Moc školy jsme teď neměla, jen online kurzy EU Ethics and Integration. Online kurzy jsou hrozná věc, člověk se vůbec nesoustředí a najednou ho učitel vyvolá a on musí něco řikat do mikrofonu, což je strašně nepříjemný, no. 

V pátek byl můj velký den, protože jsem měla závěrečnou debatu, ze který jsem měla strašnej strach, protože debatování prostě neni moje parketa a debatování v angličtině už vůbec ne. Ale topic byl zajímavej, řešili jsme, jestli by občané EU měli být po smrti automaticky dárci orgánů, pokud se nevysloví proti. My zastávaly názor, že ne. A zastávaly jsme ho asi dobře, protože jsme debatu vyhrály 8) 

přišel mi balíček od Juristůůůů, děkuju mocxx

Večer opět online session a pak session s jednim Markét ski kamarádem u nás na kolejích. Když jsme dopili víno, tak jsme se rozhodli jít ještě na pivo do Galway Bay a tam jsme zůstali nějak neuvěřitelně dlouho, protože prostě zavírali. Naštěstí se Markét seznámila s jednim Irem, který nás pozval na house party do bytu 3 patra nad Galway Bay a tak jsme se tu dostali na první nefalšovanou domácí party. Bylo trochu divný tam neznat ani jednoho člověka, ale asi to tolik nevadilo, nám určitě ne. 
online session

kafíčko

vínečko

pivečko

V sobotu proběhla velká Slav party na kolejích v Hottingeru. Bylo to totálně skvělý, jak si lidi pohráli s kostýma a celkově s celou party. Naučila jsem lidi pít paňíňo (je to s podivem, ale trvalo mi to dva měsíce). Já ale ten večer nepila nic, byla jsem ještě unavená z Galway Bay no a v neděli se jelo na Stubai. To musí být člověk čerstvej.



V neděli se taky jelo na Stubai. Ale byla tak strašná zima, že se nedalo vůbec lyžovat. Takže jsme lyžovali tak 3 hodinky a zbytek času seděli v hospodě a oblejzaly Intersporty. Celej  den vyvrcholil tim, že mi někdo sebral jednu hůlku a nechal mi tam svoji- nevadí že je o 10 cm delší. Holt si musim koupit nový (juchů). A taky si musim koupit nový brýle na lyže. teda vlasstně nemusim, ale už jsem si je koupila :D 

omrzliny
ale ne, bylo to bájo i tak


A kdybyste nevěděli, tak první adventní neděle teprve bude. V Innsbrucku to ale vypadá že už je štědrej den. Miliarda světýlek a dekorací a všeho. Je to hezu, ale je toho moc. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog