úterý 31. října 2017

Měsíc

Další nudnej fotočlánek. 
Jediná dobrá věc v Zeughausu, muzeu, který vůbec nevim o čem je, ale máme vstup zadarmo a neděle je muzeijní den, takže jsme tam stejně šly. 


deštivé nedělení odpoledne


Konečně mají někde "soup". Opravdovou.

Klasická cesta do školy

a klasická hodina ve škole :D
Aneb jak upéct proper Apfelstrudel #derStrudel

máme ho!

Her Schnitzel!

We can have a drink after the class.
Yeah sure, we can buy each a bottle. 
Yeah good joke.
Wait it s not a joke.

Well, it wasnt:D

A to byl konec našeho předmětu Understanding Austrian Society :( Sice to pro mě nebylo nic novýho, ale byla to tak strašná sranda! Škoda že takových předmětů z international programu neni víc, byla tam super parta lidí. V průběhu jsme pořád dělali nějaký prezentace a hry na rakouskou kulturu a finální projekt byla velká prezentace na rakouskýho autora (my měli Kafku, což vůbec neni rakouskej autor, you know?!) a na rakouský film/herce.

Ve středu jsme měla ještě večer němčinu a pak přijela mamka s Péťou a přivezli mi šíleně moc věcí a jídla! Šli jsme na véču do asijský restaurace, která mi připomínala Číňani na Arbesáku, protože dávali hrozně obří porce. A taky švestkový víno a k tomu navíc koláčky štěstí <3 


Jen jsme to nanosili do pokoje a nechali to tam a když jsem se vrátila z večeře, uspořádala jsem "vybalovací party" pro Juli a Markét. Věci jsme protřídily, něco poslal zpátky a něco dostaly holky jako výslužku :D Juli se hrozně divila proč mi mamka přivezla perníček ve tvaru ďábla, co to jako je za divnou tradici. Mikuláš no.

No a ve čtvrtek byl státní svátek. Takže jsme my (a asi tak půlka Rakouska) vyrazili na Stubai. Joo to byla pohodička jet si autem až k lanovce a nemuset se vláčet s lyžema a botama na skibus. Bájo.

-11 stupňů na Wildspitze

Markétka a její obligatorní fotka z každýho dne lyžování. Už jich má 5 <3

Po lyžování jsme se přemohli a dokonce někam vyrazili! Což je celkem rarita, většinou jsme tak unavený, že jdem prostě spát. Náhodou jsme narazili na oslavy státního svátku v centru města. Konaly se na náměstí který vypadá jak jeden velkej skatepark. No nebojte, to vám pak ukážu až sem přijedete :)

Po dlouhém hledání vhodnýho podniku, kde si dát pivo jsme zapadli do asi nejvíc hipsterskýho baru Kater Noster. Ale pivo měli, tak co. A měli i speciální nabídku sendvičů. Ta černá karta co je na fotce je objednávková karta, tam si vyplníte, jaký ingredience chcete a odevzdáte obsluze. Jo, je to strašný plýtvání ale pretty cool.

Pátek byl odpočinkovej den v bazénu a v Ikee. Celý den pršelo, tak myslim, že celkem dobrý :)

Glühwein sezona!
V pátek jsme měla hroznou chuť jít někam ven s víc lidma, ale nemohla jsem nikoho sehnat, tak jsem jen zůstala v kuchyni na patře a ono se to vlastně ukázalo jako dobrej nápad. Podělila jsem se s ostatníma o českou bábovku a český pivo a pak se ten večer přehoupnul ve sledování Stranger Things, což byl naprosto nejlepší nápad!

Markétky foto no.6


zase Stubai, pardon no

Po lyžování jsme se stavili ještě v Primarku, kde jsem si koupila boží zelenou kostkovanou sukni (která je mi trochu malá ale who cares) a pak ještě pár věcí na véču, kterou jsem vařila pro mamku a Péťu na kolejích. No a po večeři mi udělali pápá, odjeli do hotelu a ráno hurá zpátky do Česka.

Náš sobotní večer ale pokračoval, šli jsme do Galway Bay (naposledy!!), 6020, Moustache, Limmerick a Plan B. Takže taková pub crawl:D Hodně super večer :)

Neděle zase muzeum a bazén. Ale počkat, tohle muzeum bylo asi nejlepší, ve kterym jsem kdy v životě byla! Pravý opak Zeughausu :D Takže další tip pro návštěvníky: Audioversum 
No a večer další 4 díly ST.

Podzim






A to je konec prozatím. Včera jsme se rozhodly uvařit si první dávku Glühweinu, vzít si je sebou do termosky a vypít si ji na horní stanici lanovky. Nakonec jsme dojeli jen na Mittelstation, ale stačilo, protože byla hrozná kosa i tak. Úplně náhodou jsme tam potkali dva erasmáky (jednoho jsem znala z mojí German Conversation, on mě ale evidentně ne :D). Nešla nám otevřít termoska a tak nám pomohli s otvíráním a nakonec i s vypitím. 

A dneska je Halloween. Tak uvidíme co a jak. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog