neděle 22. října 2017

Třetí týden!!

Dneska jen ve zkratce a v komentářích k fotkám. 
Pondělí. Jak jsem měla celej den volno, šla si zaběhat (!) a nakoupit a pak nestihla sraz s Markét, protože jsem ve Sparu hledala horčici. Naštěstí jsem pak stiha sraz s Juli, daly jsme si první glühwein, snažily se objevit nějaký nový místa kam se dá jít, ale pak potupně skončily zase v Galway Bay. 

Úterý. Škola a po škole rovnou na kolech s Litevkama k jezeru na vopalovačky. Easy life. 

ošklivá fotka naší skvělý večeře (frozen pizza 0,59 euro. Julie ještě nikdy neměla mraženou pizzu a prý už ji nikdy mít nebude :D)

Čtvrtek. Čekačky po škole před Hofferem. Nákup. A příprava na večerní session v parku. Hrát na ukulele venku je tak hrozně příjemný!

Ale hrát na ukulele v baru je taky celkem super :D Asi moje největší challenge. Přihlásit se na Open Mic a zahrát si na podiu v irish pubu. Bylo to boží a byla jsem z toho hrozně nadšená. Celkově to byl strašně super večer s tou naší KaKu partou + litevkama of course!

Pátek byla škola (i minulý dny byla škola, ale minulý dny se dělo i něco jinýho, v pátek ne.). V pátek se muselo jít brzo spát, aby se v sobotu mohlo brzo vstát: 

7:08 bus nach Stubai 

perfection!










A dneska je neděla a prší. Daly jsme zas společnou snídani, dělala jsem pár věcí do školy a odpolko šly do muzea.

PS: Všimli ste si, že nejvíc fotek mám vždycky z lyžování? Je to špatně? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog