pátek 6. října 2017

I'm Inn!

Dlouho jsem se neozývala (haha dva dny is enough). Ale teď mám chvíli čas (asi tak 10 minut, než budu muset jít do obchodu koupit víno na večer, abych měla co jíst k večeři. Jo dává to smysl, když znáte kontext!).



Úterý byl stejně náročný den jako pondělí, nebo jako ve škole se klasicky nic nedělalo, měli jsme jen nesmyslně brzkej ranní meeting a pak Course selection, abychom si mohli ještě případně přidat nebo odebrat předměty. V mezi čase jsme si s J + M prošli Innsbruck, pršelo, takže naše cesty vedly do Primarku. Julie neznala Primark!!!
Pak jsem se stavila na kolejním officu a šla se připomenout s tou dekou, jasně už je na cestě, no worries (tentokrát už na mě ale fakt na pokoji čekala <3 a dokonce přinesli jednu i pro moji spolubydlící:D). A pak jsem šla na Course selection. Nakonec mám asi 8 předmětů za 24 kreditů. Což je strašně málo a já budu mít strašně volnýho času, což asi neni na škodu.

Večer jsme šli  na Pub Crawl. Obecně tyhle násilný seznamovací akce nemusim, ale naštěstí jsme to trochu pocheatovali tak, abychom byli v jedný skupině s lidma, s kterými se už známe, takže proto jsme skončili ve skupině se starejma známejma Američanama, Antonem a Tero. Plus jsme se seznámili se skvělejma Litevkama, se kterými jsme domluvený na sobotní večeři potatoe pancakes.

Nakonec to byl hodně fajn večer. Sice první pub nás dost zklamal, protože to byla nějaka posh brewery ("Co tu máte nejlevnější? -Šestku. -Tak poprosíme pětkrát šestku #fünfmal). Ale aspoň jsme měli společný téma na co nadávat, tak to vlastně bylo fajn.
Pak jsme šli ještě do 4 hospod, všude si dali pivo, naštěstí už bylo levnější. Nejlepší bar: Moustache bar + Galway Bay (mají tam hezký skleničky, if you know what i mean).

Domů jsme přišli těsně před druhou. Na mě čekalo v pokoji moc milé překvapení! Moje nerdy spolubydlící ležela nahá, jen v kalhotkách, úplně vyndaná na posteli. Ok řikám si. Pak jsem šla na záchod a ten už tak ok nebyl. Jako jo, každej sme někdy zvraceli, ale většinou jsme se snažili to pak dát do původního stavu. Umyla jsem to a šla spát. Ale tím dobrodrůžo nekončilo. Když jsem v noci šla na záchod (a nezamkla se protože proč sakra, když jsme tu dvě), vtrhla do koupelny a se slovy "sorry need to throw up" se krásně vyzvracela do umyvadla. Myslim, že tohle nás krásně sblížilo. Škoda, že si to nepamatuje.

Ráno ale zas tak skvělý nebylo, asi mi nesedlo austrian beer, neustálý zvracení moji spolubydlící nebo nevim, ale nebyla jsem v moc dobrym rozpoložením. Ale vstala jsem, oblíkla se a vyrazila na track na Nordkette. Zvládla jsem ale jen vyjet lanovkou a pak jsem si to rozmyslela (a jak jsem se později dozvěděla, asi jsem dobře udělala :D) a jela zase dolů. Celý den jsem pak jen odpočívala na pokoji, přemýšlela nad tim, jak je mi smutno a jak je to tu hrozný a četla si Harryho Pottera.

No ale pak jsme šli s moji spolubydlící nakupovat (další věc co nás sblížila a co si snad už i pamatuje). Věděli ste že ve Španělsku nemají dmko? Je z něj úplně nadšená, její polička v koupelně se začíná proměňovat v Balea promotion:D
A kdyby vás zajímal její názor na Katalánskou situaci: souhlasí si tim, aby národ měl právo na nezávislost. I přesto, že je to protiprávní. "Když je něco právní, neznamená to, že je to správný" konec jejího citátu.

Další den ráno jsme se opět sešli u lanovky, já už v o poznání lepším stavu, ready for some hiking. Dali jsme si celkem příjemnej výšlap k Hottinger Alm a my odvážnější a odolnější jsme si to pak vyšlápli ještě k horní stanici lanovky.

Moustache Bar
Julia, Markét, nevím :(, Buget (jako pugét! to si pamatuju, ona mě si ale nepamatuje)

 posh bar (hned ten první, kde měli pivo za 5 euro). Anton, Market, Agata (nejlepší Litevka!!) a Juli:)
a nakonec to nejlepší Galway Bay


Zaha Hadid btw

lanovka jak na Petřín

1

2

3 suprise!


fotka a jdu zpět

Na výletě s námi byli i 3 Singapurky. Ty podle mě docela litovaly, že to neotočily se mnou. Chudísci, nešlo jim ani chodit do kopce. To v Singapuru nemaj kopce?

Další den. To počasí je něco neuvěřitelnýho. Je říjen btw! 

River!

 Rich, River, Anika, Market, Lenka
náš Outdoor Club

výšlapy




And thats all folks. 

Dobrá zprává je, že jsem na kolejích (o patro níž) našla holku, která miluje vaření a nevadí ji, když si budem vařit spolu (tzn. já budu mít nádobí a krájet cibuli). A kupovat víno (a už chápete ten začátek)

Včera byla oficiální Welcome party od ESN, ale achjo ta byla tak špatná, asi jako všechny tyhle oficiální welcome party v klubech. Ještěže jsme si předtim dali moc milou warm up u nás na kolejích, ta aspoň stála za to. 

A dneska bude asi Wasching Machine Party, což znamená, že půjdem vyzkoušet, jak tu fungujou pračky. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog