středa 17. ledna 2018

7 denní challenge

Celej tenhle erasmus je jako jedna velká zimní dovolená. Nebo se tak aspoň průběžně tvářil. Ale minulý týden se tak tvářil úplně nejvíc. Hecla jsem se a byla jsem lyžovat fakt každičký jeden den v týdnu. Což moc nedoporučuju, pátej den byl krizovej, už jsem si skoro řikala, že mě to nebaví. Ale ono bavíí.

1) Schlick
Moje první návštěva Schlicku. Jeli jsme nejvíc nejpohodlnějším skibusem v 9 hodin aso 7 minut od kolejí=už tohle značilo dobrej den, žádná vstávačka na 7 a pak se vláčet na Hbf a pak platit 7,2e za bus. Ne, vše zadarmo!
Pak to počasí! Tenhle týden bylo fakt krásně, everyday, ale stejně to stojí za zmínku.
Schlick samotnej. Skvělý středisko, široký sjezdovky, milion sjezdovek. Vyhřívaný sedačky.
Výhledy.
Lehátka.
Opalovačky
aaaa Apre Ski! Moje první opravdový apre ski <3



paradajso


Schlick 2000

češka na horách




Juli dostala k vánocům ukulele! What a coincidence <3

2) Den druhý - Seefeld
V Seefeldu jsem taky byla poprvé. A rozhodně ne naposled. Ikdyž byl celkem mokrý sníh, bylo to pro mě asi nejlepší lyžování. Jede se tam skivlakem, který máte zadarmo s Freizeiticket (teď už to víme, ale samozřejmě, že jsme si nejdřív ty lístky koupili -_-).
A ty výhledy! A celkově to středisko bylo hrozně fajn. 
K naší partičce já, Markét+ Lukáš se připojila ještě Pauline a Karolins, kterýho nikdo neznal, ale kterej je kámoš Karoliny /kterou znala jen Markét/ a který je tu na prázdninách z Manchesteru (protože letenka tamzpět stojí 90euroo). 











celá sestava, to ještě byla Pauline nezraněná. Ale naštěstí nic vážnýho :o

reklama na Berg König a iPhone 8 camera




3)
Den třetí jsem měla školu. Ale až odpoledne. Takžee dopoledne na Nordkette. 
To byl první den, kdy jsem šla sama. Ze začátku to byla celkem nuda. Hlavně i proto,že na Nordkette jsou asi tak 2 sjezdovky, z toho jedna je snow park a druhá je černá. Vydržela jsem tam asi jen hodinku, a to bylo tak akorát. 


4) Axamer Lizum
Moje další favourite středisko. Je to vůbec možný, že jich je tu tolik dobrejch? 
Popravdě původně jsme měli v plánu jet do úplně novýho, kde jsme ještě nebyli, ale v buse nás trochu znervoznilo, že s náma nejedou žádný jiný lyžaři a když jsme viděli ten kopec, kam míříme (skoro bez sněhu), zeptali jsme se řidiče, jak se dostat do Axameru. Další bus nám jel ani ne za 20 minut, tak to nebyla zas taková ztráta.
No a Axamer nezklamal. Super podmínky, nejlepší modrá sjezdovka <3. A objevili jsme hrozně útulnou chajdu na sjezdovce. Stavili jsme se tam na menší apre ski. Chatka byla celá dřevěná, mini, cozy, uvnitř hořely kamna a byli tam jen locals a my. Dali jsme si svařák a Karolins objevil, že tam mají kytaru. Zahráli jsme pár písniček a po svářáku jeli dolů zpátky na skibus.
Večer jsme se ještě zmohli a šli jsme na boulder. Mám úplně zničený ruce, ale bylo to super, jdeme znova!





5) Kühtai.
V pátek už se mi faakt hodně nechtělo. To byla ta krizovka. Ale holt co se dá dělat, jelo se na Kühtai. Kühtai je asi můj nejmíň oblíbenej. Ikdyž je tam vždycky krásně. Ale i celkem zima.

V pátek jsme měli velký plány, jak půjdeme na party na Nordkette na iglů. Ale tyhle plány měl asi celej innsbruck, takže když jsme se v půl 9 dostali k lanovce, security nám řekla, že je party full a že už nikoho nepouští. Tak jsme se otočili a jeli zpátky do města a zapadli do první hospody, co jsme našli. V tý hospodě nikdo nebyl, jen dva kluci. Který tam měli zrovna koncert, bylo to smutný, ale zároveň to byla i sranda.

Pak za náma přišel Karolins a Karolína (pozor tyhle dva už opravdu jsou z Litvy a ne z Lotyšska) a s nima jsme pokračovali do John Monntagu baru, kde to bylo úplně přecpaný a kde jsme zjistili, že vlastně přímo nad barem má Karolína byt, tak jsme se pak přesunuli k ní.


6) V sobotu jsem si už vážně řikala, že si dám voraz, ale pak přišel Guillermo jestli nejdu na Nordkette. Popravdě se mi moc nechtělo, ale zase sme byli s Guillermem domluvený, že někdy půjdem a on nemá čas přes týden, takžeee. Takže jsme šli. Šel s náma i Lukáš a Cuco. A bylo to super! Mnohem lepší než tam být sama. 


takhle prudký
Pak jsme bohužel udělali i tu věc, že jsme jeli až na vrchol Nordkette - Hafelekar a odtamtud dolů po "červený" sjezdovce. Nevim, kde vzali že to je červená, to byla na ta nejvíc černá sjezdovka co jsem kdy jela. Fakt jsem se bála i zatočit. Seshora jsem slyšela jak si nějaký český turisti o nás povídaj, že jsme blázni. 




7) No a v neděli jsem se k tomu už prostě jen dokopala, abych mohla mát 7.den v řadě. Ale nebylo to vůbec tak špatný, opět vyšlo krásný počasí (trochu zima), super sníh a na to, že byla neděle žádný lidi. Poznáte kde to je? 


je to Axamer, tadáá.

A to je z lyžovacího týdnu vše.
Další týden je jen učící, takže nuda. 
Tak zase příště, pa.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Innsbruck analog